Рекламная кампания Harper’s Bazaar

Журнал Harper’s Bazaar проводит рекламную кампанию сентябрьского номера, который по традиции вышел в большом формате.

Ролик журнала можно увидеть на телеканалах WFC, Fashion TV и ТНТ, услышать на радиостанциях «Монте-Карло», Best FM и Relax FM.

Рекламный макет размещен в журналах Cosmopolitan, Esquire, «Robb Report Россия», Grazia и Hello!, баннеры ротируются на сайтах cosmo.ru, esquire.ru, graziamagazine.ru, goodhouse.ru, buro247.ru, spletnik.ru, ru.hellomagazine.com и rbc.ru. Информация также размещена в социальных сетях.

Кроме того, предусмотрена премиальная выкладка в супер- и гипермаркетах, АЗС, аэропортах Москвы и других городов.

See also
It’s Easy to Help: The Symbol and Robb Report Provided Support for Druzya
The brands are the media partners for the Vis-á-vis exhibition and charitable auction.
30 may 2023
A New Mythology: The Symbol at Places for the Soul Festival
Events devoted to Tonino Guerra will be held in Suzdal.
22 may 2023
Independent Media at Silver Mercury Awards
Svetlana Yevstigneeva, Marketing Director of The Symbol and Grazia, will serve on the festival’s jury.
2 may 2023
Soft Power: The Symbol is General Media Partner of the Sixth Synergy Woman Forum
Organized by the Synergy Business School, the event included a discussion of women’s entrepreneurship.
2 may 2023