Коктейль Cosmopolitan и Marina Rinaldi

Журнал Cosmopolitan и марка одежды Marina Rinaldi провели совместный коктейль. В рамках мероприятия прошла презентация новой коллекции бренда, созданной супермоделью Эшли Грэм. Ранее Эшли появилась на обложке февральского выпуска Cosmopolitan – в этом журналу помог бренд Marina Rinaldi.

Вечер открыла главный редактор Cosmopolitan Алена Пенева. Она приветствовала гостей, а затем провела public-talk, посвященный одежде plus-size. Также Алена рассказала о правильном отношении к себе.

Cosmopolitan Group PR Director
Nikita Martynov / n.martynov@imedia.ru

See also
Three Independent Media Brands are Now More Popular than Their Pre-rebranding Predecessors
According to Mediascope, the readerships of The VOICE, The Symbol, and The Rules of Life are already larger than those of Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, and Esq
23 october 2023
Super Interesting: The VOICE and Eksmo Hold Competition
The brand gives readers the unique opportunity to publish their mystical stories in a book.
10 october 2023
The VOICE and The Rules of Life among Russia’s Top 10 Most Cited According to Medialogy
The brands ranked Second and Fifth this summer.
2 october 2023
The VOICE Knows how They Spent their Summer
Celebrities shared inspiring memories at the brand’s party at the Central Children’s Store on Lubyanka.
26 september 2023