Рекламная кампания Harper’s Bazaar

Harper’s Bazaar с 19 февраля по 5 марта проводит рекламную кампанию мартовского номера.

Рекламные ролики можно будет увидеть на телеканалах ТНТ, TLC, Fashion TV, World Fashion Channel и услышать на радиостанциях Monte Carlo, Jazz, Relax FM. Макеты размещены в изданиях «Robb Report Россия», Cosmopolitan, Grazia, Esquire и «Домашний Очаг», анонсы выпуска появятся на информационных и lifestyle-ресурсах и в соцсетях. Также предусмотрена приоритетная выкладка с гипер- и супермаркетах.

Предположительный охват рекламной кампании – более 12 млн человек.

Harper’s Bazaar – мода без правил!

See also
The Symbol, Grazia, and Robb Report Issue Invitation to Antique Salon
The brands are media partners of the oldest antique art fair.
28 november 2023
Good Food Routes from The Symbol and Grazia
The brands are the official media partners of the Moscow Food Festival.
31 october 2023
The Symbol Recommends Lyrical Ballet The Fountain of Bakhchisarai
The brand is the media partner of the iconic performance at the Mossovet Theater.
23 october 2023
Three Independent Media Brands are Now More Popular than Their Pre-rebranding Predecessors
According to Mediascope, the readerships of The VOICE, The Symbol, and The Rules of Life are already larger than those of Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, and Esq
23 october 2023